БізнесПодорожі

Купівля та установка нового стронгера — швидка та дешева заміна каталізатора

Сучасні автомобілі комплектуються каталізаторами – пристроями, що знижують токсичність вихлопних газів. Але з часом вони втрачають свою ефективність: забиваються, перегріваються і руйнуються. Через це відбувається зменшення потужності, збільшення витрати пального і навіть ризик потрапляння керамічних частинок у двигун, що може стати причиною капітального ремонту. Тому все більше автомобілістів звертають увагу на альтернативне рішення у вигляді встановлення стронгера (полум’ягасника).

Чому стронгер є гарною альтернативою каталізатора?

Стронгер – це металевий циліндр із внутрішнім перфорованим сердечником, огорнутим термостійким наповнювачем. Він виконує дві основні функції: гасить полум’я і шум, а також забезпечує правильний опір вихлопній системі. На відміну від каталізатора, він не містить дорогих металів і не потребує складного обслуговування.

Установка нового стронгера

Головна перевага стронгера – довговічність:

  • він не боїться перегріву;
  • не руйнується від різких перепадів температур;
  • стійкий до механічних пошкоджень.

Ці параметри важливі, насамперед, для автомобілів з пробігом, у яких заводський каталізатор уже виробив свій ресурс. Встановлення полум’ягасника допомагає:

  • відновити нормальну роботу двигуна;
  • поліпшити відгук на педаль газу;
  • знизити навантаження на вихлопну систему.

Також важливо відзначити, що стронгер дає змогу уникнути повторного засмічення, характерного для бюджетних універсальних каталізаторів. А для тих, хто прошиває ЕБУ під “Євро-2”, полум’ягасник стане рішенням, повністю сумісним з новою програмою управління двигуном.

Ще один плюс – економічність, стронгер коштує істотно дешевше за новий каталізатор, а його встановлення займає менше часу.

Параметри, за якими необхідно обирати стронгер

Під час заміни штатного каталізатора автомобіля на полум’ягасник, вкрай важливо правильно підібрати параметри пристрою таким чином, щоб зберегти нормальну роботу вихлопної системи, уникнути зайвого шуму і перегріву, а також не пошкодити мотор.

Заміна штатного каталізатора автомобіля

Полум’ягасник має відповідати характеристикам вихлопної системи за кількома основними параметрами:

  • Діаметр труб має відповідати діаметру штатної вихлопної магістралі. Якщо труба буде вужчою – це створить опір вихлопним газам і збільшить навантаження на двигун. Якщо ж труба буде занадто широкою – це призведе до зниження протитиску, і порушить оптимальні робочі параметри мотора.
  • Довжина стронгера впливає на рівень шумоізоляції і рівномірність розподілу температур всередині вихлопної системи. Короткий стронгер може бути недостатньо ефективним і не справлятися з гасінням звуку або вібрацій. Занадто довгий – може не влізти на штатне місце і потребуватиме додаткової підгонки. Оптимально обирати довжину відштовхуючись від місця встановлення і наявності вільного простору.
  • Діаметр корпусу безпосередньо пов’язаний з об’ємом, а значить – з його здатністю гасити полум’я і шум. Чим більший корпус, тим краще він справляється з функцією полум’ягасника. Однак габарити повинні дозволяти установку без переробки всієї системи. При виборі потрібно враховувати не тільки ефективність, а й можливість кріплення в штатне місце.
  • Товщина матеріалу, з якого виготовлений корпус, впливає на довговічність і стійкість до перегріву. Якщо сталь занадто тонка – корпус може прогоріти під час тривалої експлуатації. Тому часто використовуються нержавіючі або жароміцні сталі, оскільки вони краще переносять вплив високих температур і корозії.

Грамотний підбір дасть змогу зберегти потужність двигуна, знизити рівень шуму і забезпечити довговічність усієї системи.

FaktyDay

Професійний блогер і спеціаліст з наповнення контентом інформаційних сайтів. Розміщаю якісні, корисні та цікаві матеріали, які допомагають читачам отримувати відповіді на важливі питання, розвиватися та досягати поставлених цілей.

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button